Cliënttevredenheidsonderzoek
Minimaal één keer per jaar wordt een onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd in alle WZH woonzorgcentra.
Momenteel gebruikt WZH Zorgkaart Nederland om zicht te krijgen op de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers. Daarnaast worden één keer per jaar diverse zorginhoudelijke aspecten getoetst. Op basis van de resultaten van deze metingen maken we verbeterplannen. De verschillende metingen vullen elkaar aan en geven een beeld van de kwaliteit van de geboden zorg.
Onderstaand schema geeft een overzicht in het waarderingscijfer en aantal waarderingen over 2018 t/m 2021.
WZH Overzicht Zorgkaart Nederland 2018 t/m 2021
Zorgkaart Nederland | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 |
Waarderingscijfer Aanbevelingspercentage Aantal waarderingen |
7,8 92% Op basis van 872 waarderingen |
7,8 92% Op basis van 859 waarderingen |
7,8 91% Op basis van 650 waarderingen |
7,7 * Op basis van 760 waarderingen |
* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen.
De interviews door Zorgkaart Nederland die in 2018, 2019, 2020 en 2021 hebben plaats gevonden hebben het aantal waarderingen voor WZH een enorme boost gegeven. De resultaten bieden waardevolle informatie met betrekking tot de waardering van onze cliënten en vertegenwoordigers.* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen.* Vanaf 2021 is het aanbevelingspercentage op ZorgkaartNederland komen te vervallen.
Hieronder kunt u zien hoe ieder woonzorgcentrum is beoordeeld op Zorgkaart Nederland.